مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 20:202023-09-29سياسي

مانه به یکی از شهرستانهای توسعه یافته تبدیل خواهد شد 


شهرستان مانه به زودی یکی از شهرستان های توسعه یافته استان خواهد شد زیرا وسعت و وضعیت مطلوب کشاورزی موجب تسریع توسعه این شهرستان خواهد شد .

- "مانه" به یکی از شهرستانهای توسعه یافته تبدیل خواهد شد  ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: شهرستان مانه به زودی یکی از شهرستان های توسعه یافته استان خواهد شد زیرا وسعت و وضعیت مطلوب کشاورزی موجب تسریع توسعه این شهرستان خواهد شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد عصر امروز هفتم مهرماه در شورای اداری شهرستان مانه اظهار کرد: همدلی همه دست اندرکاران با محوریت نماینده ولی فقیه، اعم از ائمه جمعه استان و مجمع نمایندگان استان موجبات تاسیس شهرستان مانه را فراهم کرد.

وی افزود: برای انتصاب فرماندار دنبال فردی بومی بودیم که منوچهر یوسفی هم رزمنده، جانباز و با سابقه کار بالا است که می تواند برای شهرستان مانه هم دنبال ساختار و ایجاد مجتمع اداری باشد و هم دلسوزانه پیگیر حل مشکلات مردم منطقه باشد که بدون شک فرماندار جدید فردی کارآزموده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه گفت: نظام استکباری وقتی مقهور بیان و منطق و استدلال قرآن می شود، توهین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانه به یکی از شهرستانهای توسعه یافته تبدیل خواهد شد 

مانه به یکی از شهرستانهای توسعه یافته تبدیل خواهد شد